tirsdag 7. oktober 2008

Bursdagsgaver

Jeg hadde bursdag på fredag, og reiste like godt til Norge og Gardermotreffet for hobbyfrelste som treffes på hobbyboden til vanlig. Det var gøy å treffe folk i virkeligheten som man ellers bare har kontakt med på internett. Grethekristin hadde fått med seg at jeg hadde bursdag, så jeg fikk overraskende en gave fra henne. Det var et nøste med heklegarn i den fargen jeg har begynt å hekle adventsduker i og dag- og nattkrem. Tusen takk!

Lørdag fikk jeg like overraskende en gave fra alle som deltok på treffet. Kjempefint kort med sjokolade og underskrifter fra alle og herlig garn, Opal og Cotanani. Tusen takk alle sammen!

Søndag kveld fikk jeg voksduker og pannebånd fra søsteren min. Voksdukene ville hun jeg skulle sy vesker av og pannebåndet med ugler er ikke helt ferdig, så det skal jeg fullføre. Det er ikke så mye som gjenstår, litt festing av tråd og sying av perler. Tusen takk!

1 kommentar:

Hannes hage sa...

Virker som om du har hatt en veldig fin tur! Flotte luer du har heklet også. Ønsker deg en fortsatt fin uke.