torsdag 4. februar 2010

Halsen må få sitt.

Jeg hadde to nøster sterk i samme farge som en tykk ullkjole, så jeg tenkte at jeg skulle lage en macthende varm løshals, og det ble det riktignok, men det viste seg at den passet også utmerket til lillebror, så han fikk den. Den andre løshalsen jeg laget til han har dårlig hold, så det ender opp med at halsen blir bar. Den i alpakka har jeg tenkt å tove litt, men en runde i vaskemaskin på 40 grader hadde merkelig nok ingen effekt. Jeg synes ellers alpakka tover veldig lett.
Barna syntes ikke baggy var noen god ide likevel, så nå bruker begge luene med bred brettekant. Det blir veldig varmt og godt. Jeg hadde noen små rester av garn etter luene og et annet prosjekt, så det ble et barneskjerf som ikke har noen faskt eier, mensom begge barna bruker til sine luer når det passer seg slik.



Ingen kommentarer: