mandag 16. juni 2008

Endelig en oppdatering

Nå lurer jeg jo litt på om jeg husker hva jeg har gjort siden sist, da, men det jeg ikke husker nå får vel bli med en gang senere. Dette herlige garnet har jeg fått i posten av Alice. Jeg tror det grønne er merino og det blå texel, det hvite blanding av finull og angora og det grå guteull. Har jeg feil, så skal jeg prøve å få rettet det. Fikk beskjed i kommentar at det grønne kan være shetlandsull. Jeg skal se om jeg finner igjen kortet der det stod hva det var.

Datteren fyllte 6 i april og da laget jeg Totoro til henne. Jeg hadde dessverre ikke tilgang til noe bra blått garn, så jeg endte opp med noe akrylblandet fra supermarkedet her. Som fyll har jeg texelull.



3 kommentarer:

textil sa...

Tror det grønne garnet er av Shetlandsull men resten var riktig!:-)

Mångsysslare sa...

Skal sjekke det opp med hva du skrev på kortet du sendte med ullen.

Anonym sa...

Så flott Totoro! Han er en favoritt her hjemme hos oss også!