lørdag 3. juli 2010

Kjole

Nå har jeg strikket mitt første prosjekt i wollmeisegarn. Jeg tok like godt og blandet to farger og brukte pinner nr. 4,5. Herzblut 100% superwash og Rotkäppchen 100% superwash er fargene jeg har brukt.

Mønsteret er http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=4&lang=no Bak er det tre knapper, som ikke synes så godt på bildene. Manekeng ville nemlig ikke hun som fikk kjolen være. Kjolen er i størrelse 4 år, og kan forhåpentligvis brukes en stund, for hun er en ganske liten treåring.



4 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Så nydelig kjole du har strikka. Veldig fin rødfarge :D

Ønsker deg og dine ei flott helg :)

Vibbedille sa...

Skikkelig herlig kjole! NYDELIG farge!!

Koos deg og nyyt kwellen!

Klem Vibbedille ;))

Solveig sa...

Søt kjole! Blir nok populær. Strikkekjolene som jentene mine har hatt har iallfall vært veldig populære.

Anlen sa...

Herlig kjole, og flott farge:) Eg har eit turkis nøste Wollmeise liggande, og veit ikkje kva eg skal finne på med det... Må kanskje ha eit nøste til!