onsdag 9. juli 2008

En pose til husets hårtrimmer

Måtte jo prøve meg litt uten mønster også. Det ble en liten pose til å ha trimmer og dens utstyr i. Apoteksposen den har ligget i de siste årene fortjente å få pensjonere seg, den hadde huller både her og der. Stoffet har jeg arvet og tråden og snøret også, forresten.


Nå fikk jeg prøvd ut litt bokstaver og et par pyntesømmer på symaskinen. Dette er ikke noen perfekt pose, for jeg hadde litt problemer med forstoffet og pyntesømmen. Det gled og tråden røk og så hang maskinen opp seg og ikke ville gå videre noen steder. Jeg er likevel fornøyd og har jo bare tenkt å ha den i skapet hjemme og fremme på benken ved klipping, så feilene får bare være.


Det siste bildet viser posen med trimmeren i, klar for å bli stua unna i skapet sitt.


Ingen kommentarer: