lørdag 26. juli 2008

Gryteklut-along

Nå har jeg bestemt meg for å bli med på to nye alonger i hobbyboden. Jeg skal hekle handlenett og så skal jeg lage grytekluter. Gryteklut-alongen blir visst mest seriøs for min del. Handlenett-alongen har ingen tidsramme. Det er bare å gjøre det ferdig og så kan man være mer miljøbevisst ved neste butikkrunde. Dette gjelder for gryteklutalongen:




Søndag 27 juli, kl. 20:00 Oppstart !
Reglene er som følger: - 1 par grytekluter må framvises i visnings-tråden INNEN den 1 oktober!
- Det gryteklut-paret kan være strikket, heklet, hakket, sydd eller brodert, men det må være et par!

Jeg har ide om å lage et unikt par grytekluter, må bare finne fram de jeg kjøpte på secondhand-butikken og luske ut oppskriftene, for de er ikke like må du tro (men definitivt ikke noe problem å kalle par), og så finne bra farger så klart.

Ingen kommentarer: